1
06

Mήπως πονάει η πλάτη σας;

Ο πόνος στην πλάτη, είναι ένα σύμπτωμα που οφείλεται στην κουραστική καθημερινότητά μας. Για να διαπιστώσετε όμως τι ακριβώς τον προκαλεί θα πρέπει να γίνετε ντετέκτιβ ελέγχοντάς κάθε σας κίνηση. Τι μπορεί να φταίει;

1) Η καρέκλα; Όταν περνάτε πολλές ώρες στο γραφείο φροντίστε να έχετε το κατάλληλο κάθισμα. Προσπαθήστε να μην καμπουριάζετε, να γλιστράτε, ή να γέρνετε από τη μια πλευρά το σώμα σας, ακόμα και αν αισθάνεστε ότι αυτό σας ανακουφίζει από την ενόχληση. Επιλέξτε μια ρυθμιζόμενη καρέκλα η οποία θα στηρίζει σωστά μέση και πλάτη και θα την κρατάει σε όρθια θέση. Επιπλέον μπορείτε να προμηθευτείτε από το φαρμακείο κάποιο από τα ειδικά μαξιλαράκια μέσης που βοηθούν στη στήριξη της σπονδυλικής στήλης. (χρησιμοποιείστε το και στο κάθισμα του αυτοκινήτου).

2) Το στρώμα; Εάν αισθάνεστε το σώμα σας δύσκαμπτο ή πονάτε όταν σηκώνεστε το πρωί από το κρεβάτι, μάλλον φταίει το στρώμα. Επιλέξτε κάποιο που δεν είναι ούτε πολύ σκληρό ούτε όμως και πολύ μαλακό, προκειμένου το σώμα να μην βυθίζεται ούτε όμως και να πονάει σαν να έχει χτυπήσει. Επιλέξτε ένα medium-hard στρώμα για να σας ξεκουράσει. Σίγουρα αντικαταστήστε το, εάν έχουν περάσει δέκα χρόνια από τότε που το αγοράσατε.

3) Τα παπούτσια; Σίγουρα, έχετε βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να διαπιστώσετε ότι όταν το παπούτσι δεν είναι σωστό, στέλνει πονεμένα μηνύματα στον εγκέφαλο. Τα αγαπημένα μας ψηλοτάκουνα ρίχνουν το βάρος μας μπροστά, προκαλώντας πόνο στην πλάτη. Επίσης, παπούτσια, τα οποία είναι κλειστά και στενά μπροστά στα δάχτυλα,κρατούν πίσω το σωματικό βάρος. Ο συνδυασμός λοιπόν, ψηλοτάκουνα και στενά μπροστά, προκαλεί πόνο, όταν στέκεστε όρθια για πολύ ώρα ή περπατάτε. Μια καλή λύση είναι να επιλέξετε παπούτσια που δεν σαν πιέζουν μπροστά ή πλατφόρμες.

4) Η τσάντα; Η τσάντα μιας γυναίκας είναι το θησαυροφυλάκιό της. Μέσα της κρύβουμε νεσεσέρ με καλλυντικά, αρώματα, ατζέντες, κλειδιά, πορτοφόλια, μπορεί και μικρά παιχνιδάκια του μωρού μας. Επειδή αυτό πλέον δεν είναι τσάντα αλλά βαλίτσα, αρχίστε ν’αφαιρείτε πράγματα. Η τσάντα που κουβαλάμε καθημερινά και για πολλές ώρες, μόνο πόνο και προβλήματα,μπορεί να προκαλέσει στην ωμική περιοχή και στη μέση.

5) Η γυμναστική; Καμιά φορά η υπερβολική προσπάθεια και η αγωνία που μας πιάνει να γυμναστούμε,ιδιαίτερα όταν πλησιάζει καλοκαίρι μπορεί να προκαλέσει αντίθετα αποτελέσματα. Προσέξτε πολύ τις κινήσεις σας όταν γυμνάζεστε, ιδιαίτερα όταν σηκώνετε βάρη. Φροντίστε να έχετε πάντα λυγισμένα τα γόνατά σας και λίγο πιο ανοιχτά από τη λεκάνη.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

ΣΧΟΛΙΑ

OTE-TV_webover_fargo X